Wat is de beste oldtimer rond 1985 meest luxe onder de 10 duizend euro van Mercedes of BMW enzo. Dat je nog een best mooie wagen rijd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Antwoorden (5)

Een Jaguar Mk2 komt in de richting....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Rezzy,

Wat dacht je van de BMW 635 CSI ,prachtig model en alles op en aan!

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt een dikke bak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kwam bij deze vraag alleen even kijken wat voor antwoorden er gegeven werden... Hi hi.
http://www.oldtimernederland.nl/index.php?class=detail&Rubriek=Kies&Id=8363ik denk dat dit wel in de buurt komt van wat je zoekt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je in stijl rijden.. dan koop je een Jaguar.. een mooie XJ (6 of 8) of een XJS

Zoals Leonard al zei, een 6 serie BMW is ook niet te versmaden... Mercedes zou ik gaan voor een SL (die is wel erg stoer!)

Je zou natuurlijk ook iets exclusiever kunnen gaan door naar een MG te gaan kijken of een Maserati BiTurbo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de Jaguar.... duur in onderhoud en niet geschikt als je het onderhoud niet kunt betalen.
Maserati Quattroporte had ik, 3.000 per jaar preventief en gewoon onderhoud, excl. banden. Elk jaar motor eruit en complete revisie voortrein.
Biturbo's zijn een stuk ouder en helemaal dramatisch slecht. Iemand die anders beweert heeft er geen of komt nog aan de beurt.
Dat ligt er toch aan wat jij een 'mooie wagen' vind? Buiten de BMW 6 serie en de SL zou ik bijvoorbeeld wel graag een Citroen CX willen rijden. Stijlvol en comfortabel. Er is keuze genoeg!