Hoeveel zou ik terug moeten krijgen voor mijn oude auto?

Wil van de week dan eindelijk een nieuwe auto gaan kopen. De keuze is gevallen op de Skoda Fabia Combi Greenline. Ik kan het hele bedrag in 1 keer betalen en hoef dus geen gebruik te maken van financieringsregelingen. Daarnaast moet ik van mijn oude auto af en wil ik daar natuurlijk zoveel mogelijk vangen. Mijn oude auto is een Daewoo Nubiera 1.6 van 2000, met ca. 110.000 km op de teller. Daarnaast een Lpg installatie (geen G3) en wat lakschade aan de voorbumper. Wat zou een redelijke prijs kunnen zijn die ik voor deze auto kan terug krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Contant betalen ok, maar informeer toch naar de inruilprijs bij de dealer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk, die inruilprijs maakt deel uit van de contante betaling, dus informeer ik daar gelijk naar. Bedankt...

Het beste antwoord

in de link hieronder zie je dagwaarde. Ga er iets boven zitten.

Toegevoegd na 3 minuten:
1100 is de inruilwaarde, maar er is altijd te onderhandelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duidelijke site en het resultaat is wel wat ik had gedacht. Veel te weinig, hahaha... +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar is die plus dan!!!
Tuurlijk krijg je altijd te weinig, maar daarom moet je onderhandelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook al zou er te onderhandelen zijn, dan doe ik het niet. Wanneer ze iets beter naar die auto van mij kijken, moet ik er geld bij doen om er vanaf te komen. Die site heeft me wel een idee gegeven.
De 10 punten zijn voor jou.
Oh ja, morgen ga ik hem bestellen :)))

Andere antwoorden (2)

Als je je auto particulier verkoopt dan is dat bijna altijd het beste voor je eigen portemonnee!
Zonder inruil kun je een korting los peuteren, en particulier kun je een paar centen extra verdienen op je oude auto.
Aangezien je een nieuwe auto wil kopen, moet je er dan wel van uit gaan dat je even tijdelijk zonder auto komt te zitten, tenzij je je oude auto pas gaat verkopen als de nieuwe voor de deur staat

Toegevoegd na 3 minuten:
De vraag prijs zou je op 1350 kunnen zetten, en bij een bod vanaf 1000 euro gelijk verkopen!

Als je bij de dealer een verkoop plaatje ziet waar je dan bv 1750 voor je oude auto terug krijgt, dan is dat een lekker makertje. Ze verrekenen dan ook gelijk een beetje marge en korting waardoor het allemaal zo mooi lijkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het moment krijg je niet zoveel terug voor je oude auto, ik schat rond de 1000 euro. De Skoda garages verkopen op het moment heel veel Greenlines en zitten daardoor ook met een overschot aan inruilauto's.
Maar.....je keuze voor een greenline is perfect (eigen ervaring sinds feb. 2011, rijdt super lekker, is heel zuinig en zit perfect!) Veel plezier met je Skoda!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ga ik lekker proberen om die 1000 euro te krijgen en vind ik het wel goed. +1