Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik een waarde bepaling van een auto?

Wij zijn toegelaten tot wsnp, nu moeten we de waarde van onze auto op papier laten zien. Ongeacht dat ik een nieuwe baan heb waarvoor ik deze nodig heb (meer uren).
Volgens onze bewindvoerder kan dit bij een garage en kost dit niets??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik weet niet of http://www.cartracks.nl/ erg betrouwbaar is, ik heb de website bekeken het is een eenmalige dienst (dus geen abonnement waar je aan verbonden zit) de kosten zijn maximaal 3 euro, Ik weet dus niet of het betrouwbaar is..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oa ( auto) verzekeraars gebruiken om de waarde van een auto te bepalen sites als www.autotrack.nl en www.autotrader.nl
hier kan je naar occasions zoeken die kwa zoekopdracht voldoen aan de door je ingevoerde gegevens van je auto ( bouwjaar merk model etc) hier krijg je een beeld van wat de waarde ongeveer is van je auto
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op de koerslijst van de ANWB op www.anwb.nl Als dit niet lukt kan je, als je lid bent, bellen met de afdeling AutoAdvies, 088-2695000
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding