Hoeveel tijd kost het / wat kost het ongeveer om een condensator te vervangen in een Vivaro bij een garage

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.9K

Antwoorden (4)

hallo,

dat is per garage verschillend! ( uurprijs, snelheid monteur etc.. bel zelf naar enkele garages en stel deze vraag!

greetz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De garage heeft een flatrate tijd. Dit is de tijd die volgens het boekje besteed mag worden aan de reparatie. Daarnaast komt nog de prijs van onderdeel. Vooraf gewoon een prijs laten maken. Kan zijn dat ze gaandeweg nog iets tegenkomen, maar dat komt er dan echt bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijdens mijn stage, bij opel heb ik volgens mij weleens een prijs gezien. Ik dacht rond de 85 euro + de monteur dan nog maar dat verschilt. Hopelijk heb je er wat aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De condensator waarvan? Of bedoel je mischien de condensor van de airco ? In dat geval Vacumeren/vullen ca.€130,- droger ca.€ 60,- ca. 1.5 uur werk en een condensor van ca. € 300,-