Hoe kan je het beste naar Paradiso Amsterdam komen? Met de auto of het openbaar vervoer?

En waar kan ik mn auto dan het beste parkeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
2.1K

Antwoorden (4)

Ik zou met het openbaar vervoer gaan.. Auto is altijd moeilijk in Amsterdam

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik doe: auto parkeren op Aalsmeerweg. Laatste stukje met de tram vanaf Hoofddorpplein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk waar je woont en of je van plan bent de bar van Paradiso te bezoeken, Auto en OV.

Vanuit Utrecht, Leiden; Parkeer in Amsterdam Buitenveldert (= gratis) en neem tramlijn 5. Uitstappen: Leidseplein). Vanuit Zaandam: Parkeer bij NS station Lelylaan en neem tramlijn 1. Uitstappen; Leidseplein.

In Amsterdam is alleen OV chip te gebruiken. Losse kaartjes bij bestuurder.

Veel plezier!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weer je je heeft wel een goede tip met parkeer in Amsterdam Buitenveldert is gratis, maar toevallig woon ik in buitenvelder in een gratis vrije buurt en het is voor ons bewoners heel erg irritant als ik niet eens voor Mw. Eigen deur kan parkeren omdat er mensen staan geparkeerd die er niet eens wonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb je een punt, maar het is ook niet leuk om 5 euro per uur aan parkeergeld te moeten betalen als je een avondje naar Amsterdam wilt. Je kunt zeggen neem het openbaar vervoer,maar naar veel plekken gaat de laatste trein terug om 1 uur en zou je tot de volgende ochtend moeten wachten voor je naar huis kunt. Ik heb begrip voor beide partijen. Het is inderdaad lastig als je je eigen auto niet kwijt kunt omdat mensen die er niet wonen gratis willen parkeren en ook lastig als je van buiten Amsterdam een avondje uit wilt en je 40 euro parkeergeld kwijt bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Buitenveldert staan nog al wat kantoren met parkeerruimte. Er rijden in Amsterdam nachtbussen. Oa vanaf Leidseplein naar Buitenveldert.
OV is altijd het gemakkelijkste en waarschijnlijk ook het goedkoopste als je nagaat wat het kost om je auto 4 uur te parkeren in Amsterdam.

Maar daar tegenover staat dat als je met eigen vervoer bent dat je wel naar huis kan wanneer je wilt, en snel (maar hier zou je dan weer een taxi voor kunnen aanhouden)