Hoe lang duurd het voor je een bekeuring uit Frankrijk binnen heb ?Ben daar namelijk vorig jaar geflitst.

Hoe lang duurd het voor je een bekeuring uit Frankrijk binnen heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
3.1K

Antwoorden (3)

De kans dat je die (nog) krijgt is klein.

NL heeft wel een overeenkomst om gegevens uit te wisselen, maar de Fransen sturen zelden de boetes op naar NL.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toevallig weet ik dat je een boete (ongeacht uit welk land)binnen een half jaar binnen hoort te krijgen anders is deze niet meer geldig. er is inderdaad vanaf dit jaar een samenwerkingsverbond ingesteld, zodat boetes in de toekomst makkelijker en sneller naar het buitenland kunnen op naam van kenteken en dergelijke
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak krijg je "normale" boetes niet binnen!! Fijn hé!! Soms wil het geval zijn dat je meteen moet betalen.. Das dan minder!