Is het mogelijk om ergens een auto te huren als je 3 maanden je rijbewijs hebt?

Ik moet morgen met twee anderen naar Belgie voor een studie. Het Openbaar Vervoer (trein, bus) is op die afstand niet echt praktisch aangezien de reis 6 uur duurt (voor een afstand van nog geen 200 kilometer).

Een auto zou daarom ideaal zijn, maar daar hebben wij zelf niet de beschikking over.

Of er is misschien zelfs op het GV forum wel iemand die in de Randstad een auto te huur heeft! ;-)

Toegevoegd na 19 minuten:
Zijn overigens maar een weekje weg. ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Volgens mij bij rent-à- wreck
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kav autoverhuur maar Ben je nu te laat mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan vast wel ergens, maar dan betaal je meteen de hoofdprijs door allerlei toeslagen. Als je kijkt naar kosten-opbrengsten zou ik toch nog een keer het OV overwegen. 6 uur reizen is lang, maar op een week valt het mee en je krijgt er mooi Belgisch 'uitzicht' voor terug ;)