hoe komt top gear aan al die auto,s?

Ik kijk top gear vaak op youtube toen vroeg ik mij op eens af hoe komen ze aan die auto,s

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.3K
paulus811
13 jaar geleden
Heb jij een Suzuki Liana?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik ben 13 en mijn ouders hebben een volvo v70.

Het beste antwoord

Die krijgen ze van het betreffende automerk.
Als TopGear in hun veelbekeken programma zegt dat de Opel Meriva een fantastische auto is, hoopt Opel natuurlijk dat nu iedereen een Opel Meriva gaat kopen!
Het is puur promotie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De nieuwe auto's worden ter beschikking gesteld door de fabrikant. elk automerk wil graag media-aandacht. Top Gear is enorm goed bekeken, dus interessant, om aan mee te werken.

De klassiekers worden over het algemeen geleend van verzamelaars. Hier wordt dan meestal ook iets rustiger mee omgesprongen.

En vaak ook worden oude auto's gekocht, om gekke grappen mee uit te halen.
AlphaLimaSierra