Kan je je kenteken in een andere woonplaats overschrijven dan dat beide partijen wonen?

Aangezien ik vandaag een koper heb met mijn auto, en we beide niet goed gekeken hebben hebben na de openingstijden vande tnt servicekantoor, vroegen we ons af.
Of we dit kunnen laten doen in het plaatsje wat 15 km verder op ligt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1K

Antwoorden (3)

Ja

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan een kenteken in een andere plaats overschrijven dan die waar een van beide partijen woont?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor dat kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan makkelijk.Ik heb in december een auto gekocht in Limburg en ik woon in Noord Holland.
Neem wel je ID mee.
Elke provincie is immers Nederlands,dus geen probleem hoor!