we waren gister aan het rijden en het was in 1 keer een rotklap in de moter en je hoort een geboenk

en kwam er vandaag bij en toen lag er allemaal olie onder en er zit geen olie meer in het blok
wat zou dat kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (5)

Oliepomp overleden misschien, of jullie zij ergens overheen gereden en hebben het carter geraakt waardoor lekkage is ontstaan! Moeilijk te beoordelen met weinig informatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is de drijfstang gebroken en heeft hij geprobeerd een gat in je carter te prikken (en gezien de olielekkage is dat ook gelukt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebroken drijfstang misschien? Als die breken zoeken ze wel eens 'n weg buiten. Ook de olie maakt dan gebruik van die 'uitgang'.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijke diagnose; geen verdere kosten maken, vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weinig informatie, maar als ik het zo lees zou ik er maar geen kosten meer aan maken, of er een andere motor in bouwen.