Zo'n scherm van (zilverfolie) tegen het bevriezen van de ramen van de auto, moet dat aan de binnenkant of buitenkant?

Wij hebben er hier namelijk een meningsverschil over.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
21.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zet mijn ruitenwissers rechtop voor extra houvast.
Dus vast tussen 2 deuren en 2 ruitenwissers.
En ik zet mijn auto met zijn kont naar de wind.
Spiegels in een plastiek zakje, sloten ingespoten en deur en kleprubbers ingevet.

Het beste antwoord

aan de buitenkant ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

buitenkant met de zilverkleurige kant naar buiten toe gericht!

Toegevoegd na 2 minuten:
er zitten ook altijd van die flappen aan waarmee je de folie tussen de deuren kan vastklemmen. Dat werkt alleen als de folie aan de buitenkant zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal aan de buitenkant. Daar komt toch ook het ijslaagje als het heeft gevroren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan de buitenkant van de auto met de zilverekant op het raam
13 jaar geleden
Deze moet op de buitenkant van de voorruit. Meestal zijn deze schermen aan beide zijde bedekt met zilverfolie dus welke kan moet niet uitmaken in dat geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet aan de buitenkant. Vraag me ook af hoe je dat binnen bevestigt trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aan de buitekant want dan komt er geen water (water wat uit de lucht op de auto slaat) op dus dan bevriest het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad, buiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed strak aan de buitenkant, eventueel geklemd tussen de deuren.
Werkt ook erg goed tegen de hitte zomers, voor als je de auto vol in de zon hebt geparkeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben wel benieuwd hoe je dat aan de binnenkant zou bevestigen ;-p