Hoeveel exemplaren zijn er van de monteverdi Hai 450 SS gebouwd en voor welk bedrag kun je hem tegenwoordig nog kopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Hallo Thomm,
Je hebt weer een mooie gevonden voor vandaag :)
Van de Monteverdi Hai 450 SS zijn er slechts 2 gebouwd,en 2 exemplaren van de GTS versie.
Het is een zwitserse auto, gefabriceerd door Peter Monteverdi.

De Monteverdi heeft een 7 liter motor van Chrysler(6974cc), een vermogen van 450/5000 en een topsnelheid van 280 km/h.

Het kopen van deze auto is bijna niet mogenlijk omdat er maar zo weinig van zijn en op deze limk zie je dat er 1 exemplaar verkocht is voor €398.000 http://klassiekerrijden.nl/wp/?p=1739

Groeten Leonard

Toegevoegd na 36 seconden:
limk=link :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een geld pffffff. Het verbaast me dat er zo weinig van gemaakt zijn ik heb thuis een boek waar deze instaat maar er staan geen prijzen en productie aantallen bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kleur bevalt me niet evenals de prijs (een jaarsalaris)

Andere antwoorden (1)

Hier staat er ook nog een te koop ,kijk onder aan de pagina 1.1 miljoen dollar.