Welke landen hebben altijd de warme zon in september?

Ik dacht dus aan Costa Blanca, maar er zijn vast meerdere landen waar het in september lekker warm is. Waarheen op zonvakantie in september?

een jaar geleden
1.5K
Amadea
een jaar geleden
Nederland heeft tegenwoordig de meeste jaren in september óók een Indian summer. Dus daar hoef je niet om naar een ver buitenland te reizen!
ronron1212
een jaar geleden
@Amadea weet niet wat jij idian summer noemt maar in nederland echt niet boven de 20 graden
jodyenboyke
een jaar geleden
Egypte! En is daar zeker nog erg warm (heet maar altijd wind!)

Antwoorden (2)

Griekenland, Canarische Eilanden en Turkije zijn de meest favoriete vakantiebestemmingen in de maand september. Het hoogseizoen is dan net achter de rug en dat betekent dat het een stuk rustiger is op je vakantiebestemming. Omdat de temperaturen nog steeds heel hoog zijn, is september een heerlijke maand voor jouw zonvakantie.
SimonV
een jaar geleden
Er wordt niet naar favoriete vakantiebestemmingen gevraagd.
SentWierda
een jaar geleden
Nadeel van zo'n zonvakantie in september is dat de duisternis vroeg intreedt - althans in vergelijking met Nederland.
Een warme, lange heldere zomeravond is er in september niet meer bij.
Vanzelfsprekend hoef je niet per se naar Griekenland of Turkije. Je kunt bijvoorbeeld ook naar:
Aquitanië
Australië
Azoren
Bali
Baskenland
Brazilië
Bretagne
Bulgarije
Camargue
Corsica
Kreta
Kroatië
Cyprus
Egypte
Fiji
Frans-Polynesië
Franse Rivièra
Hawaii
Ibiza
Israël
Jersey
Kenia
Languedoc-Rousillon
Madagascar
Madeira
Mallorca
Malta
Mauritius
Menorca
Montenegro
Marokko
Poitou-Charentes
Portugal
Provence
Sardinië
Seychellen
Sicilië
Zuid-Italië
Tanzania
De Bahama’s
Tunesië
Zanzibar
een jaar geleden