Om welke bezienswaardigheden staat de Costa Blanca bekend?

Welke bezienswaardigheden zijn bijv. cultureel erfgoed en mag ik niet missen tijdens een vakantie aan de Costa Blanca?

een jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Het knusse dorpje Altea, de watervallen van Algar en Castillo de Santa Barbara zijn de mooiste plekken aan de Costa Blanca. Deze bezienswaardigheden mogen dus absoluut niet ontbreken tijdens jouw vakantie aan de Costa Blanca. Meer informatie hierover vind je terug in ons blog.
SentWierda
een jaar geleden
En niet te vergeten de twee zoutmeren van Torrevieja: las salinas de Torrevieja..Het ene azuurblauw, het andere felroze..