Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er bij all inclusive vakanties nog onverwachte/verhoogte kosten waar je rekening mee moet houde?

Pas geleden was er in het nieuws een koppel wat €48 moest afrekenen voor een broodje kebab vanwege een inkomstenverlies vanwege corona. Zijn er tijdens een all inclusive vakantie nu ook dergelijke situaties waar opeens meer geld neergelegd moet worden dan verwacht?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
7.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee als je alles in het hotel doet niet dan is alles erbij in begrepen. Als je echter het hotel uitgaat moet je wel overal voor betalen zoals excursies en drankjes en al het andere.
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Abcde
3 jaar geleden
Vaak zijn er wel tijdstippen tot wanneer het all inclusief geldt. Bijv. tot 1 uur 's nachts all inclusief, daarna worden je drankjes op rekening gezet. Dat kan bij vertrek flink schrikken zijn.
Dit heeft niets met de coronatijd te maken, is al jaren "gewoon". Ik kan me zo voorstellen dat er wel all inclusief hotels zijn die door inkomstenverlies dit soort grenzen ingesteld of verruimd hebben. Lijkt me wel dat dat bij de boeking bekend moet zijn.
Wat betreft het drinken moet je goed opletten wat gratis is en welke dranken dat niet zijn.
Meestal zijn bier van de tap en eenvoudige cocktails en gewone wijn bij de prijs inbedrepen.

Speciale bieren, bijzondere cocktails, duurdere wijnen, champagne, whisky en andere sterke drank zijn dat meestal niet. Daar moet je voor betalen.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding