Het uitgaansleven is een van de redenen waarom zoveel jongeren Malgrat de Mar als vakantiebestemming kiezen. Het uitgaan in Malgrat de Mar is geweldig. Dit komt door de verschillende beachclubs, de vele leuke hippe barren. De mogelijkheden van Malgrat de Mar op uitgaansgebied zijn eindeloos.
Je kunt vanuit Malgrat de Mar makkelijk een oversteek maken naar Blanes. Een avond naar discotheek Arena in Blanes mag je namelijk niet missen.Twee supervette zalen en meer dan 1.500 feestgangers die losgaan op de muziek van DJ’s als Quintino en natuurlijk Ruben en Jerry van The Partysquad. Al sinds 2007 is Bar Gotcha de plek waar Nederlanders samenkomen tijdens hun jongerenvakantie in Malgrat de Mar.
Young, wild and free
https://www.youngwildandfree.nl/uitgaan-malgrat-de-mar/
Kortom: voor jongeren rond de leeftijd van 21jaar is zoveel te doen in Malgrat de Mar en de omliggende plaatsjes, dat je tijd te kort komt om nog acht uren per nacht te slapen tijdens je vakantie.