Hoeveel kost een gemiddeld avondje stappen op Ibiza?

Ik hoor de meest uiteenlopende verhalen: van 6 tot 14 euro voor een biertje, entree van gratis tot 60 euro. Ik wil een avondje stappen in een bekende club (ushuaia/hï ibiza/etc) en drink gemiddeld 4 biertjes en een cocktail als het kan.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (1)

Entree kan gratis zijn. Toegangsprijs club Ushuaia tussen € 40,- en € 80,-. Wil je zeker zijn van je entree? Koop je kaartje online zo voorkom je een extra toelage van soms wel € 20,- of meer en heb je zeker weten toegang tot het feest.
In de bars kun je consumptieprijzen verwachten van € 2,50 tot € 8 voor frisdrank en bier. In de clubs is dit echter anders. Denk aan 10 tot 13 euro voor een flesje water, 15 voor een flesje fris en bier en nog hoger voor mixers. Toch zit er veel prijsverschil in clubs, de populaire Ushuaia loopt op tot € 22 euro per drankje, waar Pacha deze schenkt voor € 8,-.
Review van een bezoeker Ushuaia (2015): € 12 voor een flesje Heineken en € 8 voor een flesje water. De muziek staat onwijs hard; bescherm echt je gehoor en neem oordoppen mee.

Beste oordoppen uit test: de Thunderplugs en de PartyPlug van Alpine. Beide winnende doppen zijn de goedkoopste doppen uit de test. De PartyPlug-doppen zitten lekker, vinden de testers, alle muzieklagen zijn te horen. De Thunderplugs zijn volgens de testers makkelijk in te doen en de bewaarkoker is handig. Het geluid vervlakt nauwelijks en wordt goed gefilterd.
https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/test-oordoppen-met-muziekfilter
5 jaar geleden
paulus811
5 jaar geleden
Ik sla Ibiza wel over met dit soort prijzen.....