Iemand ideetjes voor een leuke dagtrip met tieners vanuit het Brussels ?

Stel dat het regent en koud is, waar kan je binnen een deel van de dag doorbrengen ?

Toegevoegd na 36 minuten:
Mag ook iets leuks in Nederland zijn

13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Antwoorden (3)

Bruparck is wel wat, het Atomium, Mini Europa en een tropisch zwembad

Toegevoegd na 4 minuten:
o ja Oceada heet het zwembad en je zou naar manneke pis kunnen gaan maar zelf vond ik Brussel een beetje tegen vallen Antwerpen is gezelliger

Toegevoegd na 27 minuten:
http://www.eropuit.nl/ kan je effe het beste kijken als je wat zoekt in Nederland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hier naar toegaat, zullen ze het er nog jaren later over hebben. In ieder geval overdekt en lekker (on)behaaglijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rubia
13 jaar geleden
Ik ken dit café maar had er nog niet bij stilgestaan om eens met de kinderen te gaan .... een duimpje! ;-)
Het kindermuseum is misschien wel een leuk idee.

"Een ander soort museum:
Spelen met kleuren, reizen door China, de weg van de bloedsomploop volgen, een toneelspeler worden in een echt theater, de held van een sprookje worden, je eigen talenten en behoeften ontdekken, je emoties uitdrukken..."

http://www.museedesenfants.be/accnl.htm