wie weet er een leuk en goedkoop hotel of b&b in honfleur (frankrijk)?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Antwoorden (3)

La cours Sainte Cathérine. 2 mm of the old port, very quiet, in a charming place, around the garden created by J.C Herrault and a norman courtyard, the 5 rooms are very well decorated and comfortable. Zelf niet getest.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk even op de website van zoover.nl
Op onderstaande link zie je de 18 acco's die er gevonden zijn. Waar mogelijk staan er ook al beoordelingen van collega-reizigers die er geweest zijn.
Vaak zijn er doorlinkmogelijkheden naar de site van de acco zelf.

Alvast fijne vakantie gewenst.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou naar de beoordelingen kijken, en deze komt er heel goed uit. Prijzen zijn rond de 100 euro per nacht per kamer (2p of familie kamer)