is het toegestaan om een luchthoorn die je steeds moet pompen, mee te nemen in een vliegtuig bij een koffer of handbagage? bevat geen gas!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

met je bagage mag je die meenemen mits deze meegaat in het bagageruim
een goeie tip .. goed verpakken en aan je koffer vast binden of als het in je koffer past ook goed maar niet als handbagage meenemen t kan dan geweigerd worden
i
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je een ouderwetse met een knijpbal ? Natuurlijk wel. Er zitten geen scherpe punten aan, alleen moet je hem niet gebruiken in het vliegtuig.