Welke producten neem je mee uit het buitenland?

Omdat het hier niet te krijgen is of heel duur.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.6K

Het beste antwoord

-Uit Frankrijk gaat de koelbox gevuld met een heerlijke diversiteit van rare kazen mee, en flink wat wijn. En voor onderweg de echte chocoladebroodjes. En honing van de boertjes.
-Uit Spanje neem ik de lekkere kleine olijfjes mee, en ook flink wat wijn.
-Uit Griekenland neem ik kruiden en de dikke olijven mee. (en als het kon, dan ook de yoghurt en de groenten en fruit)
-Uit Zwitserland neem ik de chocolade mee.
-Uit Duitsland neem ik wat brood mee, en flink wat wijn.

Maar meestal gaan we naar Frankrijk kamperen, en daar doen we de laatste vakantiedag dan ook een grote inkoopdag bij de Carrefour o.i.d. en dan gaat de kofferbak vol met allerhande producten. Te veel om op te noemen!

Leuke vraag! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Sterke drank kun je goedkoper kopen in duitsland of oostbloklanden. Merk spijkerbroeken kun je goedkoper kopen in de VS.
Sigaretten en shag zijn in luxemburg goedkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal niets. Ik koop gewoon thuis. Dat is goed voor onze economie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan zoveel zijn, afhankelijk van waar je naar toe gaat. Wat ik zo kan opnoemen: tijgerbalsem, Uggs-laarzen, Rolex-horloges, parfums, sterke drank, rookwaar, enz. enz.
Amadea
13 jaar geleden
een vriendin zit in zuid oost china en daar is de kleding erg goedkoop
ook etenswaren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik koop er kruiden en specerijen, niet altijd voor de prijs, maar voor het leuke
13 jaar geleden
Tamarindepasta. Goya Adobo kruidenmix.

Goooal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit Oostenrijk neem ik lekkere aardbei snoepjes mee waar ik dol op ben en alpenkruiddrank.

uit Italie neem ik olijfolie mee.het ijs zou ik ook wel willen mee nemen maar dat is wat lastig he !

Uit duitsland neem ik het zoete brood met stukjes chocola mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Almdudler & Gössler Zitron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets.
Ik neem geen eten mee naar mijn vakantieland en ik neem ook niets mee terug.

Mijn ervaring is dat de dingen die je daar heel lekker of bijzonder vindt, thuis toch minder apart lijken.

Bovendien is het juist zo leuk om in een ander land andere dingen te proberen, die horen dan echt
bij je vakantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
griekse kruiden, die zijn alleen maar lekker als ze echt uit griekenland komen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dinokoekjes van LU uit Belgie of Frankrijk.. worden helaaass niet meer in Nederlands verkocht! Zo lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De artikelen die jij leuk vindt en goed zijn van prijs.
Maar let op je mag niet alles invoeren het zou jammer zijn als je je artikelen op het vliegveld moet achter laten.