Bij welke reisaanbieders kan ik een groepsreis boeken?

Bij welke reiswebsites kan ik een reis geschikt voor groepen boeken (vanaf ong. 4/5 man)? Backpacken of juist wat extra luxe maakt mij niet uit. Ik laat me graag verrassen :)

een jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Abcde
een jaar geleden
Wat bedoel je met een groepsreis? Een reis waar alleen jullie groep(je) aan deelneemt, of een reis waar jullie als groep(je) op vakantie gaan met een groep onbekenden? Bij het laatste vaak begeleidt door een reisleider en geheel georganiseerd.
anneliez
een jaar geleden
reizen voor 4 of 5 personen dan kom je waarschijnlijk uit op privereizen (dus bedenk zelf wat je wil doen en /of ga naar een reisbureau of organisatie en vraag of ze het kunnen regelen en of ze nog ideeën hebben, want dat aantal is te klein voor organisaties om ze als groepsreis aan te bieden, kosten worden te hoog want ja de reisleider / chauffeur en wie dan ook moet betaald worden. en deel je dat bedrag door 5 of 12 of 35 is nog al een verschil

Antwoorden (2)

Wil je op vakantie met een grote groep vanaf 9 personen? Dan kan je via Prijsvrij Vakanties een vrijblijvende offerte aanvragen. Met een groep is het vaak lastig om de juiste reis te vinden die aan al jouw eisen voldoet. Onze ervaren reisspecialisten nemen al je wensen goed door en sturen je binnen 5 werkdagen een reactie.
Abcde
een jaar geleden
In de vraag staat vanaf ong. 4/5 man, waarom geef je dan een antwoord dat uitgaat vanaf 9 personen?
reizen voor 4 of 5 personen dan kom je waarschijnlijk uit op privereizen (dus bedenk zelf wat je wil doen en /of ga naar een reisbureau of organisatie en vraag of ze het kunnen regelen en of ze nog ideeën hebben, want dat aantal is te klein voor organisaties om ze als groepsreis aan te bieden, kosten worden te hoog want ja de reisleider / chauffeur en wie dan ook moet betaald worden. en deel je dat bedrag door 5 of 12 of 35 is nog al een verschil
een jaar geleden