Zowel in Europa als ver weg zijn er veel mooie resorts voor een huwelijksreis. Denk bijvoorbeeld aan het prachtige Italië, Griekenland, Portugal en de Canarische Eilanden. Geliefde verre bestemmingen zijn Bali, Mauritius, Seychellen, de Malediven, Curaçao, Mexico en Zanzibar.
tinus1969
een jaar geleden
Maar zijn dit ook de populairste bestemmingen?
Summo
een jaar geleden
Wat mij betreft is dit toch echt geen nuttig antwoord op deze vraag, eigenlijk helemaal geen antwoord. De vraag is heel specifiek naar PLEKKEN. Dan is het noemen dat er fijne resorts zijn en dat toelichten door het noemen van 10 landen zonder verdere details te geven toch niet echt een antwoord waar iemand mee verder kan. Kan het niet iets specifieker?
De traditionele bestemming voor een huwelijksreis is Parijs, ‘stad van de liefde’.
een jaar geleden
Antoni
een jaar geleden
@tinus1969, dit lijkt mij het beste antwoord. Een duimpje omhoog voor je antwoord!
De meest populaire bestemming voor Nederlanders zijn oa de Antillen, Hawaii etc.
een jaar geleden
Summo
een jaar geleden
Ook dit valt wat mij betreft niet onder een antwoord. De vraag is naar plekken. Op de Antillen en Hawai zijn vast meer plekken te vinden waar je NIET wilt zitten tijdens je huwelijksreis dan die wel geschikt zijn. Dus hoe weet iemand met dit antwoord nou waar hij heen moet?
erotisi
een jaar geleden
Dat heb je in Parijs ook.