Als ik klaar ben met mijn eindexamens, krijg ik 3 maanden vakantie. Kan ik dan gelijk naar buitenland?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Vakantie
2.8K
TurfGraver
3 jaar geleden
Wat die je bij eventueel her examen en of diploma uitreiking?
Alles kan, of het verstandig is?
marjolein55
3 jaar geleden
Zolang er in het buitenland Corona is of heerst is dat onverstandig.
tinus1969
3 jaar geleden
Vraag het aan je school. Er is geen algemene wettelijke plicht om bij de uitreiking te zijn, maar je moet dan later je diploma een keer ophalen - vaak moet je het ook officieel ondertekenen. Kijk of je zoiets kunt regelen. Los daarvan; 'het buitenland' kon door Corona wel eens op slot zitten.

Antwoorden (1)

Als de grenzen niet dicht zijn wegens corona wel. En als je rekening houdt met het feit dat je nog een her kunt hebben.
En er rekening mee houdt dat je als je te snel gaat je niet bij de diploma-uitreiking bent, en de feestjes mist
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Moet ik per se naar de diploma uitreiking kan ik gewoon niet gaan?