Kun je ergens in Nederland Cubaans geld inwisselen?

Onze vakantie in maart is niet doorgegaan en omdat we nu een pup hebben gaan we voorlopig ook niet naar het buitenland op vakantie. Ik heb destijds geld Cubaans geld overgenomen van iemand, ongeveer 500 euro.

3 jaar geleden
in: Vakantie
2.6K
Edraket
3 jaar geleden
@Niensje
Ik heb interesse.
Waar woon je?
Wat is de prijs?
Edraket
3 jaar geleden
Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd.
Klik hier op de pagina bij "Mijn berichten"

Antwoorden (2)

Nee, niet bij een bank o.i.d.
Op het forum van de Consumentenbond las ik de tip om het via Marktplaats.nl te proberen.
SimonV
3 jaar geleden
Cubaans geld mag Cuba niet uit van de Cubaanse autoriteiten. Je bent verplicht het geld op te maken of in te wisselen tegen dollars of euro's als je daar bent.
Het mag niet uitgevoerd worden.
Daarom kan het niet buiten Cuba ingewisseld worden.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Niesje1973
3 jaar geleden
Dat weet ik. Ik heb het van iemand overgenomen die halsoverkop moest vertrekken uit Cuba. Dat is ook mijn vraag niet.