Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een oplossing om als minderjarige te boeken en als meerderjarige in te kunnen checken?

Hi!
Mijn vriend wordt 19 Januari 18 jaar en ik zelf ben 16. Nou willen we voor zijn verjaardag een weekendje naar centerparcs. Het probleem is dat we het nu al willen boeken, alleen nu is hij nog geen 18 (als we inchecken dus wel)

Mag dit en zo nee hoe zouden we toch kunnen gaan?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Vakantie
10.9K
Antoni
4 jaar geleden
Informeer daarover eens bij het park, zo raad ik je aan. Je zal niet de eerste zijn met dit probleem, en het park zal er een oplossing voor hebben, als het klantgericht is.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie! Dit hebben we dus al meerdere malen geprobeerd. Het nummer direct naar het park zet ons 15 min in de wacht en hangt vervolgens op, het betaalde nummer (de officiële klantenservice van centerparcs) neemt ook niet op.
HannekeJanssen
4 jaar geleden
Een bekend probleem met helpdesks…. Kun je niet met ze mailen of chatten? Of krijg je dan ook geen antwoord?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt het beste bellen met het park in kwestie. Dan kun je de situatie uitleggen, en kunnen ze met je meedenken over een oplossing.
(Lees meer...)
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding