Welke hengel heb ik nodig bij het strand in tunesie die grenst aan de middellandse zee?

Ik ga binnenkort op vakantie, nou vis ik wel eens op de binnenmaas. Maar nou ga ik met mijn ooms daar op het strand vissen. Het is niet op n boot of iets dergelijks. Maar echt vanaf het strand iets verder het water in. Maar ik weet echt niet wat ik dan nodig heb, wat voor hengel, molen etc.. Heeft iemand enige informatie?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Vakantie
21.1K

Antwoorden (1)

Vanop het strand vis je best met een strandstok. Wil je wat simpel dan kun je de Mitchell GT pro surf combo nemen heb je stok molen en draad voor rond de 50 euro. Mijn vriendin vist met Imax surf stok en salt'x molen dat zet je ongeveer met draad op 200 euro terug. Ik vis met een Shakespeare gold en een Penn surfblaster 7000 series die is nog duurder. Voor draad een 20/100 met getapte voorslag nemen en dan komt het aan op wat vis je wil vissen, ik vis op platvis met een geclipste onderlijn (paternoster) en een ankerlood tussen de 150 en 200 gram voor andere vissoorten zijn andere onderlijnen nodig.
Best ook steunen voorzien, een strandsteun kost niet veel al betaal ik liever iets meer aan een 3pod daar kunnen 2 lijnen in en kan op verharde ondergrond ook gebruikt worden
Een wormennaald en een vingerbeschermer zijn ook aan te raden.
Raven.nl
Of visdealshop.nl
Vind je veruit alle merken en materialen die ik hierboven genoemd heb