Heeft er iemand goede tips voor een citytrip?

In principe maakt het niet uit naar welk land buiten nederland. Ik schrok alleen van de prijzen. Met wat voor vervoer maakte niet uit, ik kwam voor een retourtje voor 2 personen nooit onder de 350 euro!
Is dit een normale prijs voor een weekendje Londen, of Parijs, zonder dan nog een overnachting??! Of zoek ik op de verkeerde sites? Tips zijn welkom!

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kan natuurlijk zeggen, ga dan lekker met de auto, maar als je maar een weekendje weg gaat dan is het zo zonde als je het grootste gedeelte nog zelf aan het sturen bent.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Hoi, ga eens hier kijken http://www.ebookers.nl/deals/dealshome

Vier dagen Madrid voor 115 euro PP.

Succes

Toegevoegd na 13 minuten:
En nog een linkje http://gasamen.nl/

Toegevoegd na 11 uur:
Vanochtend nog een mooi linkje, zijn de prijzen voor retourvluchten, dus je moet wel zelf het slapen regelen http://www.schiphol.nl/Reizigers/ReisbureauSchiphol.nl.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Met Londen en Parijs noem je ook direct twee van de duurdere steden van Europa.
Maar kijk eens op de site:
http://www.stedentrips.nl/cityshort.php?stad=32&

Daar zie je 3 dagen Londen vanaf 271 Euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
super! danku!!!!
Kies een leuke stad in Belgie, b.v. Leuven, Brugge, Antwerpen, Brussel. Goed te betalen met de trein en de hotels zijn ook betaalbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel Stippel! Nu heb ik dat nummer in mijn hoofd van het Goede Doel....Belgie....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan met www.hotelkamerveiling.nl een hotelletje scoren...
Met de ferry naar Newcastle, heel leuk en niet duur.

Toegevoegd na 44 seconden:
Je kunt 's nachts oversteken en in een hut slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel, dfds was ik vergeten om te zoeken inderdaad!
weekendjeweg.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kom een paar x (3-5) per jaar naar Parijs en dat kan niet alst zo duur is... ;p
met auto is voor ons t beste, maar gaan ook wel met Thalys. Leuke aanbieding voor retourtje €50,00, ik weet hotels van tussen €42,00 - €58,00 per nacht per kamer. dus voor €200,00 zit ik er al een weekend.
Thalys moet je dan wel tijdje van tevoren boeken, hotels hebben altijd wel plaats.
als je meer info of adressen van hotels wilt, hoor ik het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
super! Dank voor je antwoord!
Citytrips zijn populairder dan ooit. Steeds meer mensen ruilen één lange zomervakantie in voor enkele kortere vakanties, en steden zijn populaire bestemmingen. Waarom zijn citytrips precies zo populair? Wat maakt ze leuk?

Een citytrip is relatief goedkoop, als je wat uitkijkt.

Tegenwoordig is het erg eenvoudig om je citytrip bestemming te bereiken. Vliegen is goedkoop en hogesnelheidstreinen brengen je snel in veel Europese bestemmingen.

In een stad is er erg veel te beleven. Elke dag kan je wat anders doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga meestal via ryanair. Ik heb retourtjes gehad naar stockholm, zweden voor 35 euro. helemaal relaxed zijn vluchten vanaf r'dam. Daar ben je echt mega snel ingecheckt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
super! thnx voor je antwoord!!