Uitdroging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fremar
13 jaar geleden
Verdwalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schorpioenen zitten er veel.. die kunnen dodelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schorpioenen zijn hele schuwe beestjes die van zichzelf helemaal niet agressief zijn, tenzij jij b.v. hun steen optilt. Ze wonen op rustige plekjes, in ons geval hadden we er eentje in de brievenbus. In sommige landen is dat een erg rustig plekje...
Zandstormen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onderkoeling. Kou is een groot gevaar. Het lijkt vreemd, maar 's nachts kan het ijskoud zijn in de woestijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
Overdag is de temperatuur tussen 25 en 45 graden, in de nacht kan de temperatuur zelfs onder het vriespunt komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verdrinking.
Als het er ooit regent dan komt het met bakken uit de lucht.
En het stroomt waar je het niet voor mogelijk houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fata Morgana"s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zandallergie...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonnesteek.
Huidverbranding door de zon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je dorst krijgt en je drinken op is.