Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ga mijn bestelbus als camper gebruiken. Hebben jullie tips?

- Tips?
- Bestaan er luifels die je na de reis los van je bus kan koppelen?
- Waar kan ik accessoires kopen?
- Wat zijn goede accessoires?
- Hoe hou je de muggen buiten?
- Wordt het te warm om in te slapen?
- Ervaringen?

Toegevoegd na 6 minuten:
Na de reis gebruik ik mijn bestelbus terug als bestelbus. Dus geen tips voor blijvende veranderingen aan m'n bus. Merci.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
5.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voldoet je bestelbus dan nog wel aan de criteria voor een grijs rijbewijs? Let hier goed op, want je pleegt een economisch delict als het niet zo is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een belgisch busje, bij ons doen ze zo moeilijk niet :-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij Obelink (even google) heb je bus luifels. Daar kun je ook alle accessoires kopen , of ideeén op doen. Muggen hou je buiten door citroenplantje mee te neme en in de bus zetten overdag. Als het te warm is om te slapen dan ?????????
Dat is mijn ervaring
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Eén tip:

Let goed op hoe je het gewicht in de bus verdeelt, ik zie dat je het hebt over luifels en dergelijken, dat bracht in mijn hoofd meteen een beeld van een omgevallen bestelbus naar voren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Busje komt zo! Kijk op hoedoe.nl

Doen!!!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het niet uitgezocht maar denk ook aan wetgeving inzake BPM.
Ik weet niet hoe dit is bij tijdelijke aanpassing van grijs naar geel en later weer terug naar grijskenteken voertuigen.

Misschien een andere GV' er hiervan op de hoogte?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is natuurlijk altijd leuk om van een bestelbusje een camper te maken. Daarom moet je het ook inrichten naar je eigen smaak. Er zijn vele sites waar je luifels kan kopen, (iemand anders had een goede site) en je kan er altijd bij de action(goedkoop) leuke accessoires kopen. Die hebben allemaal leuke gordijntjes, (bloemejtes?!?) en wat bordjes en echt heel veel leuke dingetjes.

Ofdat het heet word, lig eraan of het warm is. Als je nu zou gaan, en met zijn tweeën in het busje zou moeten liggen is het echt heel erg heet en benauwd. Om dat te voorkomen zou ik een lange tijd alle deuren open zetten(en eventueel raampjes) en de muggen kun je buiten houden met een muggenspray of een citroen. ook kan je een hoor kopen, maar als je die monteert, blijft hij natuurlijk zitten en aangezien je later weer je bestelbusje nodig hebt zou ik dat niet doen.

voor de rest een paar kussentjes en matrasjes erin, cola, chips en het word vast heel ggezellig.

alvast veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een camper hoef je minder wegenbelasting te betalen. Moet je aan een aantal voorwaarden voldoen, maar scheelt een hoop centen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding