Is het de moeite waard om naar Coney Island te gaan?

Ik heb begrepen dat de eigenaren van het pretpark Coney Island willen gaan renoveren, is dit inmiddels gebeurd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

De renovatie van Coney Island zal in twee fasen verlopen. Tegen de zomer van 2010 moeten 19 attracties operatief zijn in de zone Luna Park. Primeur wordt Air Race, een draaimolen waar bezoekers een unieke vliegervaring zullen beleven. De nieuwe attracties worden geleverd door het Italiaanse Zamperla dat eveneens zal instaan voor de exploitatie van Luna Park. In de zomer van 2011 zou Scream Zone moeten openen, een tweede zone met alvast twee achtbanen, go-karts en een zogenaamde menselijke katapult.

op de website kun je alles volgen