Heb ik een visum nodig als ik naar engeland ga terwijl ik een verblijfsvergunning bezit?

Zo ja hoeveel kost zo een visum

Ter info het is een dagtrip naar engeland

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie
3.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
http://www.easyexpat.com/nl/guides/verenigd-koninkrijk/londen/vertrek/paspoort-en-visum.htm

Het beste antwoord

Ik neem aan ( gezien je nickname) dat je alleen een Turks paspoort hebt.
Dan heb je voor het Verenigd Koninkrijk een visum nodig.
Waarschijnlijk ben je in de war met de onderlinge regeling van de Schengen landen, in dat geval geldt een verblijfsvergunning van een Schengen land als gelijkwaardig aan een visum voor alle Schengen landen. Maar het Verenigd Koninkrijk is geen Schengen land.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor de antwoord Weet u toevallig ook hoeveel zo een visum kost?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
http://www.visumservice.nl/visum-voor-groot-brittannie-informatie-en-aanvragen De kosten zijn ongeveer € 80,--.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heel erg bedankt!