Hoe kan ik iemands telefoon nummer of achternaam weten die in een hotel zit en jij al thuis?

Ik was van 1 tot 5 augustus op vakantie in een hotel in Turkije en had 4 augustus pas vrienden gemaak 3 jongens en 1 meisje ik vond 1 jongen wel leuk en weet alleen zijn voornaam, stad waar die woont en leeftijd, ik kan hem niet vinden op sociaal media en zijn vrienden ook niet waar van ik de voornaam , stad waar ze wonen en leeftijd weet. Ik weet ook hun hotel kamer want ze slapen met z'n alle, zij gaan nog 3 dagen daar verblijven ik had in gedachten om de hotel te bellen en vragen maar weet geen goeie smoes want wil niet dat die jongen weet dat ik zoveel moeite doe voor hem

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je zijn kamernummer weet, dan kun je hem bellen en het zelf aan hem vragen.

Antwoorden (2)

Ik ben bang dat een hotelmedewerker met het oog op privacy geen informatie mag verstrekken over gasten en diens contactgegevens. Je zou nog eens kunnen zoeken op social media, aangezien iedereen dit tegenwoordig wel heeft. Succes!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De jongen werk zelf ook daar maar soms toen ik hem leerde kennen kwam hij voor vakantie maar normaal werkt die daar
Nu of nooit, als je niks doet heb je ook niks.
Wat kan het jou schelen of die jongen weet wat voor moeite je voor hem doet.
Bel die tent op en vraag naar hem, laat je telefonisch doorverbinden of laat een briefje schrijven voor hem dat dan doorgegeven kan worden aan hem.
Je krijgt er spijt van, ik spreek uit ervaring.