Kan/mag je bijv. Wiet of een aantal pilletjes meenemen in het vliegtuig naar Portugal?

Ik weet dat ze Een relatief vrij beleid hebben met zulk soort middelen voor eigen gebruik. Wat zullen ze doen als ze het vinden? Bijv. 1 pilletje per persoon

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Utrecht
6 jaar geleden
Nee het mag niet (echt niet).
Het gedoogbeleid geld niet op vliegvelden en met alle controles is de kans redelijk dat je gesnapt wordt. En dan ben je flink het haasje.
Ritsuka
6 jaar geleden
neem geen risico
Erna55
6 jaar geleden
Niet gaan doen.
Castle
6 jaar geleden
Geloof me het risico staat niet tot de straf om het eens te proberen.
dudemeister
6 jaar geleden
Hier in Nederland is het gedoogd. In het buitenland is andere koek. Ik denk als ze het aantreffen jij geen fijne vakantie hebt

Antwoorden (1)

Nee, dat mag niet. Ik weet dat er enkele uitzonderingen zijn op medisch gebied, maar daarvoor heb je speciale doktersverklaringen nodig.