mag ik met een paspoort in portugal reizen als het nog 6 weken geldig is?

Toegevoegd na 2 minuten:
ik ga in jan. 2017 naar portugal voor 1 week mijn paspoort verloopt op 5 maart 2017 mag dat ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K

Antwoorden (1)

Uiteraard mag dat; het is immers gewoon een geldig paspoort tot op de laatste dag van de geldigheidsduur.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Dat geld niet in alle landen wat jij nu zegt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.meenemen.nl/voorbereiding/overige/geldigheid-paspoort/ Antwoord uit onjuiste beredenering, toevallig is ja wel het goede antwoord in dit geval.