Weet iemand een grote Edeka bij een van de tussenstations van Kohlscheid tot Aken?

Beste mensen,

ik zou graag naar een grote Edeka willen als er een is bij een van de tussenstations Kohlscheid tot Aken. Kohlscheid heeft een Edeka, maar die is klein en heeft niet alles.

Het moet een Edeka zijn die niet te ver van het tussenstation afligt, zodat ik vanaf het station naar de Edeka kan lopen. Weet iemand dat en hoeveel km lopen vanaf tussenstation?

vr gr Gonna

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel dus dat ik eerst van Heerlen naar Herzogenrath reis met de trein en daar de overstap maak richting Aken

7 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Antwoorden (1)

In Kohlscheid zijn er twee, in Aken 6. Hoe groot die echter zijn, zul je zelf moeten uitpuzzelen, want dat is op de website niet te zien. Het is een franchise, dus zowel kleine buurtsupers als enorme weidewinkels kunnen Edeka zijn.