Hoelang duurt het om van België naar Nieuw-Zeeland te reizen?

Ik zou graag eens gaan maar weet niet hoelang het duurt om er te geraken. Het zal waarschijnlijk wel even duren.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
2.4K
Ritsuka
8 jaar geleden
ik neem aan met vliegtuig. met auto en boot ben je wel even onderweg

Het beste antwoord

Totale vliegtijd van België naar Nieuw-Zeeland bedraagt +/- 24 uur (+/- 25 uur onderweg met tussenstops).
Normaal overstap in Europa (Frankfurt, Charles de Gaulle, Amsterdam, Londen …) en overstap of technische stop in Azië (Singapore, Bangkok, Hong Kong, Kuala Lumpur, …).
fremar
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
naar dit soort bestemmingen kun je het best via Kuala Lumpur vliegen. Een modern vliegveld met goede faciliteiten en (naar mijn ervaring) vriendelijke mensen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zie geen enkele vlucht die zo kort duurt. De kortste die ik kan vinden is 28 uur.

Andere antwoorden (3)

Zo'n 24 uur, indien je de tussenstops niet meerekent.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
klm.com geeft als snelste optie 25h55 minuten (Brussel-Auckland, met tussenstops op Schiphol en Seoul-Inchon.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Annemjoek, De reis duurt beduidend langer, je kunt de tussenstops niet wegdenken. Die horen bij het aantal reisuren om van Brussel in nieuw Zeeland te geraken.
klm.com geeft als snelste optie 25h55 minuten (Brussel-Auckland, met tussenstops op Schiphol en Seoul-Inchon). Dat lijkt me een goede indicatie voor wat mogelijk is.
Bronnen:
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+Plus, als alles meezit, reken daar niet op, maar het is mogelijk in 26 uur. Het heeft wel eens tegengezeten. Amsterdam - Londen, moest verder via Tokio - Brisbane - haast het dubbele aantal reisuren
Ligt eraan welk vervoersmiddel je kiest.
Voor de hand liggend is het vliegtuig. Hiermee ben je in totaal 24 uur en 25 minuten onderweg vanaf Brussel naar Auckland (grootste vliegveld op het noordereiland van NZ) met een tussenstop van 2 uur en 20 minuten in Tokyo.

De reis (met één tussenstop) bestaat uit 2 lange vluchten van gemiddeld 11 uur.
Ondanks dat je in het vliegtuig zit, is dit erg vermoeiend. Het kan daarom fijn zijn om een nacht in een hotel te kunnen slapen in de plaats waar je overstapt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit is de snelste vliegreis van Belgie naar Nieuw-Zeeland.