Hoe kan ik goedkoop een ticket boeket, zonder direct een bestemming aan te koppelen?

Graag wil ik volgende maand een lang weekend weg, naar een Europese stad, met het vliegtuig. Waar naartoe maakt me niets uit. Kan ik ergens een goedkoop vliegticket zoeken op basis van datum, zonder daar direct een bestemming aan te moeten koppelen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K

Het beste antwoord

Ja, er is een website waar je op datum en budget vliegtickets kan zoeken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. Een vliegticket koop je voor een bepaalde bestemming. Het is geen OV jaarkaart voor in de lucht waarmee je elk gewenst vliegtuig in kan stappen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoi Maarten, bedankt voor je antwoord. Ik begrijp wat je zegt, ik vraag me alleen af of ik in mijn zoektocht naar de bestemming de prijs en datum leidend kan laten zijn, die mij als resultaat een bestemming opleveren?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe vroeger je boekt hoe goedkoper je uit bent. Ga dus nu op zoek naar een bestemming en kijk hoe duur de tickets zijn. Misschien kan je ook zoeken op prijs maar dat heb ik nooit gedaan. Ik zoek altijd op bestemming en kies dan het voordeligste ticket mits dat niet betekent dat ik een lange omweg moet maken of met lange overstaptijden te maken krijg.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Via skyscanner kun je zoeken op 'van Nederland (= alle luchthavens)' naar 'overal'. Je kunt ook de datum open laten door te kiezen voor 'hele maand' of 'jaar'. www.skyscanner.nl
Ja en nee.
Nee, je kunt niet nu denken van goh, ik boek nu een ticket, want is lekker goedkoop en ik ga over vier weken weg. Voor het boeken van een ticket moet je een bestemming weten.
Waarom dan toch "Ja"... er is een bedrijf dat dit wel voor je kan doen.
Volgens mij bestaan ze sinds vorig jaar. Het lijkt me de perfecte oplossing voor jou, omdat je zegt dat je op een goedkope stedentrip wilt, maar dat het niet uitmaakt waar naar toe.

Het bedrijf heet SurpriseMe. De website is:
https://srprs.me/

Je kunt daar dus onder andere kiezen voor het maken van een citytrip.
Je boek daar een trip en hoort op de luchthaven wat jouw bestemming is.
In de trip die je boekt zitten vluchten en accommodatie inbegrepen.

De kosten zijn niet hoog. Momenteel hebben ze een 3 of 4 daagse trip van rond de 230 Euro.