Waar kan je (relatief) goedkoop parkeren in Brussel ?

Voor komend weekend zoek ik een betaalbare parkeerplek voor het weekend. We zitten in een hotel dichtbij Avenue Louise en Boulevard de Waterloo.
We komen vrijdagavond aan en ga zondag avond weer richting huis. Bij het hotel is het €15 per dag, weet iemand een goedkoper alternatief?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Cryofiel
8 jaar geleden
Dat is vlakbij station Brussel-Zuid (Bruxelles-Midi). Is gratis parkeren net buiten Brussel een optie, en dan met de trein het laatste stukje doen? Of hebben jullie daarvoor teveel bagage, of misschien mindervalide reizigers?
tinus1969
8 jaar geleden
Ik vind 15 euro niet veel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.parkerenindestad.nl/brussel
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@tinus1969, dat is een mening. Ik vraag me dus af of het goedkoper kan. het is dus al meteen 45 euro en dat alleen maar voor een geparkeerde auto, ik vind dat persoonlijk sonde van het geld. P+R is gratis had ik al gelezen dus dat zal het gaan worden. Klein stukje metro/tram is toch een stuk goedkoper dan 45 euro.

Antwoorden (3)

Er zijn 8 verschillen p+r's in Brussel, misschien kun je de dichtsbijzijnde even googelen.
Vanaf de p+r kan je vaak goedkoop met de tram of bus
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
parkeren in Brussel is vrij duur. Je zal in de stad niets goedkoper vinden.
Wel hebben ze op zondag een speciaal tarief van 5 euro per dag.
's nachts wordt er ook in de meeste parkings slechts 5 euro gevraagd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In die buurt vrees ik van niet. Kijk eens op het metro en tram of bus plan zodat u een verplaatsing kan doen zonder een overstap en parkeer u buiten het centrum. Eventueel koopt u een meerdere rittenkaart voor andere verplaatsingen tijdens jullie verblijf en met meerdere personen is een taxi ook niet duur zolang u binnen de Brusselse agglomeratie blijft. Succes en prettig verlof!