Wat kost parasailen ongveveer in Turkije (Kusadasi)?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
4.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
verschild heel erg per resort, ik ben net een week terug uit kusadasi, en ze maken de prijzen op aan de hand van de tijd dat je komt. Als je bijv. in april komt kost het misschien 30 a 35 euro, kom je in juli of augustus dan heb je (zoals turken denken) veel betaald voor je vakantie en ben je rijk.. dus vragen ze gemakkelijk 75 pp.. net als dat wij een foto shoot hadden gedaan en daar een album van wilde hebben.. maar 350 euro gaat me toch iets te ver voor 35 foto’s in een boekje..
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Jfreke Vragen ze dan meer als in Nederland(42,50)?
En kan je ook afdingen hierop? En wat is dan een redelijke prijs?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
als je nog meer vragen hebt over kusadasi en turkije mag je mij altijd berichten :)

Antwoorden (1)

Parasailng in Kusadasi kost ongeveer €50 per persoon, of €75 met twee personen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
verschild heel erg per resort, ik ben net een week terug uit kusadasi, en ze maken de prijzen op aan de hand van de tijd dat je komt. Als je bijv. in april komt kost het misschien 30 a 35 euro, kom je in juli of augustus dan heb je (zoals turken denken) veel betaald voor je vakantie en ben je rijk.. dus vragen ze gemakkelijk 75 pp.. net als dat wij een foto shoot hadden gedaan en daar een album van wilde hebben.. maar 350 euro gaat me toch iets te ver voor 35 foto's in een boekje..
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vragen ze dan meer als in Nederland(42,50)?
En kan je ook afdingen hierop? En wat is dan een redelijke prijs?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt altid afdingen, je hebt een goeie onderhandelings positie als het niet al te druk is... dan hebben ze liever iemand die iets minder betaalt als niemand... dus moet je goed bepalen wanneer je wilt parasailen en niet het volle pond betalen...