Wie weet een stille koelbox voor in de tent?

Ik ben op zoek naar een thermo-elektrische koelbox (die is nog te hanteren in auto/tent en is ook nog goed te betalen) Eerst hadden we 2x een Exquisit, 25L. De ventilator was redelijk stil, maar de auto-aansluiting die op de koelbox zat ging twee keer snel stuk. Onlangs kocht ik een onbekend merk elektrische koelbox bij de GAMMA, 29 L. met een vaste aansluiting aan de koelbox! Maar de ventilator maakt heel veel lawaai. Die breng ik terug! Nu zoek ik een stille met een aansluiting op netstroom en in de auto, ergens tussen de 25 en de 30L. en redelijk stil. Ik weet dat een absorptie koelbox helemaal stil is, maar die zijn zo groot en zwaar.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je langs een grotere campingwinkel gaat hebben ze vaak heel veel modellen staan. Ze kunnen je daar goed adviseren en je kunt zelf goed voelen of hij niet te zwaar is.

Antwoorden (1)

Hallo

Persoonlijk ben ik heel tevreden over het merk mobi cool

Deze zijn er in verschillend maten en grote

Voor zowel klein als groot budget

Conrad heeft ze toevallig