Mag je je laptop aan boor houden van Hainan Airlines,KLM,ALITALIA OF CHINA SOUTHERN?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Je mag je laptop altijd meenemen. Of je hem de hele vlucht mag gebruiken is afhankelijk van de regels van de maatschappij waarmee je vliegt. Meestal moet hij 'uit' als het fasten seatbelt aangaat, dus ook bij turbulentie tijdens de vlucht, en de regels zijn ook erg aangescherpt richting Amerika, sinds de poging van de Nigeriaan-met-explosieve-onderbroek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt. Het is wel netjes - als je de laptop mag gebruiken - om deze in flight modus te zetten zodat er geen draadloze connectie wordt geprobeerd te maken (bluetooth, wireless en infrarood). Als een stewardess hierom vraagt moet je dat wel kunnen laten zien. Mijn Dell laptop heeft er gewoon een knop voor aan de zijkant. Scheelt ook stroom trouwens tijdens de vlucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank voor je aanvulling, som : ik ben een digibeet, dus ben daar allemaal niet zo in thuis - dikke + van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik hem zelf om video te kijken. De TV's of schermen zijn vaak ver weg of de film is niet leuk. Alleen vonden mijn achterburen het niet zo leuk dat mijn film nogal bloederig was ;o)
een andere vaarg met een antwoord voor op jouw vraag:

Beste Mensen

zoals misschien niet ieder van u weet is het toegestaan een laptop tijdens een vlucht te gebruiken. Dit wil ik dan ook doen. Er is alleen 1 probleem. Mijn laptop kan niet langer dan 1 uur zonder stroom. Weet iemand misschien een manier om mijn laptop op te laden of een reserve accu of iets dergelijks. Ik weet dat er dingen te koop zijn voor telefoons waar je batterijen in stopt en je telefoon daarna met dat ding kan opladen. weet iemand iets om langer met je laptop te doen?

http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?p=440060
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou wel fijn zijn als je je laptop kon inpluggen. Helaas moet je voldoende accu's meenemen. Als je vaak vliegt je laptop selecteren op lang gebruik (ik kan met een nieuwe laptop met twee batterijen (dus één extra) bijna 6 uur werken). Energievreters zijn draadloze communicatie (moet toch uit), harde schijf (zou je een solid state disk kunnen nemen) en het scherm (eventueel donkderder zetten).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of een 10 inch met centrino meenemen
Ja hij mag zeker mee alleen moet je hem bij de controle meestal een keer aanzetten om te laten zien dat het ook echt een laptop is en niet iets anders.