Is er ergens een website waar ik aan de hand van een aantal vragen een reisbestemming kan zoeken?

Ik ben op zoek naar een leuke bestemming voor een volgende reis, maar er is zoveel leuks. Is er een site die mij kan adviseren aan de hand van wat ik leuk vind om te doen / waar ik al geweest ben / ... ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Kijk eens in www.wereldwijzer.nl . Daarin zijn vakantieforums over veel landen op aarde opgenomen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Voor holio 123 heb ik nog een tip. In www.wereldwijzer.nl ontbreken een aantal landenforums, o.m. van Finland. Misschien kan je van één van die landen binnen wereldwijzer een forum beginnen door daar moderator of zoiets van te worden.