Na hoeveel jaar verjaart een Italiaanse snelheidsovertreding?

Ik heb nog een paar boetes open staan in italie. Hoelang voordat die verjaard zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wie fouten maakt moet op de blaren zitten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Denk dat je beter niet meer naar Italië kunt gaan

Antwoorden (1)

De boete verjaart niet. De boete blijft gewoon open staan en als je weer in Italië komt is er de kans dat je wordt aangehouden door de Italiaanse politie en de boete moet betalen.