Waar moet je op letten bij het plannen van een roadtrip?

Ik wil dit jaar graag een roadtrip maken door Ierland, Schotland, Wales en Engeland. Om informatie in te winnen heb ik veel websites bekeken naar interessante plaatsen om te bezoeken en waarop je moet letten bij het plannen van een roadtrip. Echter heb ik nu 10 lijsten waar telkens weer iets nieuws op staat. Het is voor mij dus erg lastig om te weten of ik alles heb omdat ik steeds weer nieuwe "aandachtspunten" vind.

Dus hierbij mijn vraag. Wat zijn ALLE punten waarop je moet letten bij het plannen van een roadtrip?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
Erna55
9 jaar geleden
Maak keuzes uit de informatie die je hebt.
Volg niet klakkeloos lijstjes, maar denk zelf wat voor jou ban toepassing is.
Antoni
9 jaar geleden
Ja, dat lijkt mij ook het beste, Erna55! Aan de hand van de gevonden lijsten kan de vraagsteller zijn eigen lijst maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat je het niet dood regelt . Dus hou ruimte en tijd over om te anticiperen op wat je op je weg tegen komt . Dat maakt een road trip zo leuk en verrassend . Stel wat hoofd doelen en wat facultatieve uitwisselbare doelen niks is erger dan dat het schema jou de baas wordt . Het ligt natuurlijk aan je karakter maar het onverwachte maakt voor mij een road trip zo ontzettend leuk . Plan budget , evt overnachtingen wat te doen bij problemen, je eventuele medicijnen ook van je reis genoten , tel nr's van overnachting's adressen en van veerboten enz in geval van oponthoud door ? Of panne . Veel plezier .

Het beste antwoord

sorry, maar ALLE punten. Die ga je niet vinden. want iedereen heeft een andere mening over wat er wel/niet nodig is. Als je 10 lijsten hebt gechecked en alle punten gecombineerd, dan hoef je je denk ik weinig zorgen meer te maken over dat je iets vergeet.

Waarschijnlijk heb je echt wel genoeg op die lijst staan. Veel mensen reizen alleen met een rugzak, hun paspoort, telefoon, geld en pinpas en die overleven het ook. Dus een roadtrip komt ook wel goed. En vergeet niet, mensen helpen je heel vaak als je reist, dus als je iets mist, kapot gaat, of nodig hebt, wordt je vaak geholpen als je er om vraagt. En dat hoort een beetje bij het avontuur :)

Succes!