ik heb een standaard TOMTOM is die ook te gebruiken in de buurt van Londen?

Over 3 weken moet ik regelmatig in Groot-Brittannië rijden, om te beginnen vanaf het vliegveld London Stanted. Bibber!
Gaat mijn Tomtom daar werken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
Amadea
9 jaar geleden
Ja.
Utrecht
9 jaar geleden
Je Tomtom werkt zeker. Maar controleer vooraf wel of de kaart van Groot-Brittanie erop staat.
Kan je controleren door vanuit thuis alvast het adres van Stansted op te zoeken.

Antwoorden (2)

Hallo dinyseij,

Je TomTom kun je inderdaad gebruiken in London.
Ik weet niet of je het weet maar ik zou hem dan wel updaten naar de laatste versie.

Mvg Lodewijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een GO720 en die doet het toch in Londen.
Enfin vorige maand dan toch.
Wel effe updaten om de laatste wijzigingen van wegenkaart te hebben en dan rijden maar.