Waar is de autoverhuur op vliegveld Brindisi in Italië?

We overwegen een auto te huren vanaf vliegveld Brindisi in Italië. Ik zie op diverse verhuursites vermeld staan dat dit niet direct op het vliegveld is, maar dat je er met een shuttle naar toe moet. Verdere informatie ontbreekt helaas. Voor ik een duur servicenummer ga bellen kan iemand mij hier misschien verder helpen.
Wie weet hoe ver de verhuur vanaf het vliegveld is? Wanneer/hoe vaak rijdt deze shuttleservice? Kun je gewoon op- en afstappen? Is deze shuttleservice gratis?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Als je op Google Maps kijkt naar het vliegveld dan zie je dat aan de straatzijde van de vertrek-aankomsthal 6 verhuurbedrijven zitten.

Als je dan op Street view kijkt dan ligt Hertz pal naast deze hal.
De straat heet Contada Barocino.