Waar slapen loekie loekie's?

Iedereen kent ze wel, ze lopen op het strand met zonnebrillen en koptelefoons etc. Afkomstig uit meestal Afrika. Maar mijn vraag is, waar slapen ze en waar is hun opslag?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Het komt zelden voor dat op een vraag zoveel reacties komen voor er een antwoord komt. Laat ik dan maar een antwoord halen uit de reacties.

De 'loekie loekies' (niet te verwarren met de roepie-roepie uit een conference van wijlen Toon Hermans) wonen gedurende het zomerseizoen in een hotel of appartement en in de winter gewoon in hun huis.
En waar ze hun spullen opslaan, mag een andere vraagbeantwoorder (een zoekie-zoekie, om in stijl te blijven) uitzoeken.
Computoon