hoe kan je het beste goede kwaliteit muziek in italie luisteren?? Heeft het wel zin om nog een wereldontvanger aan te schaffen??

vorig jaar stonden wij op een camping bij het garda meer waar de wifi erg slecht was!! radio luisteren via de ether ging gepaard met veel storing.

wij zijn dus op zoek naar een goed alternatief!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ether en wifi hebben in deze denk ik weinig met elkaar te maken.
Goede kwaliteit muziek en ontvangst ook. :)
Een goede radio (of wereld ontvanger) met goede antenne kan helpen bij een goede ontvangst uit de ether. Maar zal ook afghangen van lokatie (tussen bergen e.d.).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De kwaliteit van Korte golf radio is zeer matig Dus geen optie voor het lekker naar muziek luisteren. Daarnaast is dit techniek uit het verleden met steeds minder mogelijkheden. Misschien is de aanschaf van een draagbare DAB radio een optie?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor DAB radio heb je toch een wifi verbinding nodig??
vorig jaar hebben we geprobeerd om via de laptop radio te luisteren maar die bleef steeds hangen omdat we slecht bereik hadden!! in ieder geval bedankt voor jullie reactie!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor DAB heb je geen WIFI nodig
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!!! dan ga ik me daar in verdiepen!!!!

Antwoorden (1)

iPod of MP3 kopen. Smartphone of iPhone is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar iets duurder...