Zijn er clubs in Mallorca waar openlucht strandenfeesten worden gehouden?

Hallo, ik en een paar vrienden willen volgende maand naar Mallorca en wij vroegen ons af of daar ook openluchtfeesten zijn? Vergelijkbaar met Starbeach in Chersonissos of club Vroeger in Bloemendaal waar dat elke zomer wordt gehouden. Het liefst een feest of locatie waar je vooral een kaartje voor moet kopen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
2K

Antwoorden (1)

Er zijn veel beachclubs op Mallorca met verschillende activiteiten waaronder strandfeesten, de Nikki beach club heeft regelmatig spetterende strandfeesten.